11 februar 2009

Vognpose til trilla til snuppa


I går var jeg og ei i barselgruppa på Stoff & Stil med det mål for øyet å finne stoff til vognposer til trillene våre. Vi har nemlig like maclaren-triller, og det er så greit med en pose som man fortsatt kan klappe vogna helt sammen med uten å ta den ut. Så i dag har vi sydd!

Ble ferdig med den ene posen nå i kveld - den til snuppa vår - og jeg ble såååå fornøyd med resultatet. Innerstoff er prikkete fleece, i mellom har jeg brukt et litt loete (men veldig varmt og tykt ullteppe) og ytterstoffet er bevernylon. Syns den ble litt tynn med bare inner og ytterstoff, og ville fore den litt, og ofret jeg gammelt blått pledd, som egentlig ikke passer inn hos oss her vi bor nå (har flyttet et par ganger siden det passet noe sted for å si det sånn), og det ble helt supert! Posen ble da ikke så tykk, men jeg vet likevel at den vil være passelig varm og god. Som prikken på i´en satte jeg på et strykemerke i form av en liten krone i sølv...er man prinsesse så er man prinsesse lissom...hihi!

Så i morgen står det igjen å gjøre ferdig posen til veninna mi (den blir superfin, og gleder meg til å se den ferdig altså!!!), og så har jeg klippet klar en snuggel bøggel til å bruke i storvogna når det blir litt varmere ute. Denne blir Råååsa da...hihi!

Men enn så lenge får dere nyte synet av posen jeg fikk ferdig i dag da...

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...