19 mai 2009

Litt nytt fra meg

Da har jeg fått sydd og kosa meg litt i det siste. Fikk de to nye bøkerne forrige uke, og har akkurat fått begynt å prøve ut noen av mønsteren og så lang er jeg strålende fornøyd!!! Kjempehærlige mønstre, og bare elsker bøkene altså!!!

Prinsesse på vift
Har jeg kallt dette skjørtet, for det passer til en prinsesse som skal på vift rett og slett...
Mønsteret til dette er et modifisert burdamønster fra tidlig 90-tall...man trekker fra litt og legger til litt, og vips, så har man det "perfekte" mønsteret!!!
Ligger til salgs i butikken min.

Stjernesmell
Søt kjole for de minste
Ligger til salgs i butikken min.

Karma
klinkekul kjole med alvehette! Sitter som et skudd på 1-åringen vår.
Ligger til salgs i butikken min.

Flower Loop
Deilig myk kjole i Polarfleece
Ligger til salgs i butikken min.

Eplekjekk
I eplegrønn fleece og lilla fløyel blir man i denne...
Ligger til salgs i butikken min.

Perleblomst
er nesten helt lik Karma, men bare nesten....og den skal få bo her hos oss, for prinsessa har adoptert den rett og slett...Ble hun ikke fiiin!!!

Alvelue til Perleblomst
Ble så utrolig fonøyd med denne lueoppskriften jeg, og denne alveluen skal få leve livet sitt sammen med kjolen Perleblomst, og alle de andre klærne til prinsessa. Klinkekul!!!

Alvelue Stilla
Sitter som støpt på hodet, og varmer godt nedover ørene. Denne er i enklen Polarfleece, og er en super vår og sommer lue
Ligger til salgs i butikken min.

Så det var det jeg hadde å "melde" for denne gang, men det kommer mer, det kommer mer....hihi! Ho mor har nemlig funnet sygleden igjen (ikke at den har vært så langt borte, men greit å variere litt - nå går det litt tregere med strikkinga for eksempel, men den er jo mer passende til mørke høst og vinter-kvelder syns nå jeg...)

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...