01 juni 2009

Symaskinen er friskmeldt og hurra for det!!!

I forrige uke klarte jeg å kjøre symaskinen min i stykker...Så jeg ilte ned til symaskindoktoren, og leverte den til leging, og det gikk jammenmeg fort, for på fredag var den ferdig, og jeg har kunnet sy å kose meg i pinsen.

Man kan vel her snakke om sy-abstinenser, for jøye meg som jeg har sydd siden maskinen kom hjem igjen! Her er er noe av det siste som jeg har tryllet frem...
(Nå må det sies at jeg ikke har laget ALT dette bare i pinsehelgen, men det ble ferdigstillt da. Jeg klipper nemlig klart når jeg har tid og lyst til det, og så syr jeg når jeg har tid og lyst senere...)

Alle luene finner du til salgs i salgsbloggen min her: www.klinkekult.com










Prinsesse Aïda får bli boende hos oss tenker jeg, for vår egen lille prinsesse Aïda syns den var sååå fin (eller mammaen syns det - derfor fikk kjolen det navnet da...), og da blir det sånn...

De andre kjolene finner du til salgs i salgsbloggen min her: www.klinkekult.com










1 fortryllende kommentarer:

Gunn-Elin sa...

WOW!!! Så fine. Er skikkelig sjalu på dere sydamer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...