29 august 2009

Sykroken min

Har endelig fått kjøpt meg nye bordplater til sykroken min, og knødd meg til å ta litt bilder.

Her er sykroken. Har faktisk rydda i alle de sorte eskene og de er fulle med stoffer pent bretta sammen (så lenge det varer). Så blir de ikke så støvete mens de venter på å få bli til noe fint...

Noen av mine småbiter, i små IKEA-bokser. Ble fire sånne bokser med stoffer til applikering og småting da, men nå finner jeg jo dem når jeg trenger. Fargekoordinering blir neste prosjekt....hihi!
For en liten stund siden kom jeg over et kjempetilbud på knapper på det lokale kjøpesenteret her. 1,- knappen, og jeg gikk amokk kan man si...sikret meg alle disse rørene. Noen er nesten fulle og noen har en til to knapper i seg. Trenger jeg si at jeg elsker knapper!!!

Knappeskattekistami. En skikkelig skattekiste for en knappeelser er det!!!!

Og, sånn helt på tampen...resultatet av en og en halv dags sying....11 kjoler til små prinsesser og to klinkekule luer som kan varme små ører i høst og vinter...

2 fortryllende kommentarer:

Epletreet sa...

Kjempedeilig med eget syrom! Men man må jobbe litt med og holde orden når kreativiteten bobler:)

Guro sa...

Å himmel og hav så mye fint du syr. Forstår at det er lenge siden jeg har vært innom bloggen din. Selv har jeg faktisk byttet blogg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...