01 januar 2010

Nye vesker!!!!

Og ikke så rent få heller...hihi!
Jeg sydde jo som et uvær før julemarkedet, men veskene gikk det ikke så mange av, så alle disse kommer i blogshopen min etterhvert (bare jeg får satt meg ned og lagt dem ut), untatt de to nederste som er gitt bort i gave til min mor og den med sladdet bilde er til mamman til ei venninde.

Så, her kommer sukkertøyene; Og jeg har bare laget en av hver, fordi det er det som er gøyest nemlig!!!













3 fortryllende kommentarer:

Anonym sa...

Artig idé med bilder på veskene - har ikke sett det før :)

cashmereandcamera sa...

Takk takk!
Er jo litt morsomt, så har man med seg sine kjære hvr man nå enn er;).

Trude sa...

Hei, kjempe stilige vesker:) lager du de etter oppskrft? Fine gaver til bestemødre som har alt:):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...