05 januar 2010

Snuppa i luciakjolen sin


Til luciafeiringen i barnehagen måtte jeg jo benytte anledningen til å lage ny kjole til snuppa. Laget hatt til, som matchet, og jeg syns hun ble bare såååå søt!
Ser ut som en liten magiker på dette bildet da, men hun er jo magisk skjønn da!

Ellers så holder jeg på å prøve å få lagt ut bilder av de siste barnekjolene jeg har sydd, men det er så mange, så det tar litt tid å få alt klargjort for nett...Liker jo å presantere dem litt fint også jeg da;). Kan i allefall love at det kommer en god del av dem i blogshopen min, når jeg bare får pusla meg ferdig...

Men, det blir nok ikke i dag, for nå er det tirsdagskveld, og det betyr TV-kveld er i huset. Akkurat denne kvelden i uka er avsatt til Grey´s & Co og strikkepinner eller heklekrok. Sånn er det nemlig med den saken. Må jo ha litt fri innimellom jeg og da kan skjønne...hihi!

Ha en fortryllende aften dere!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...