23 juni 2010

Fabelaktige bursdag

Som jeg skrev i går, så fyllte jeg år.
Men, hadde ikke tid å blogge så mye rundt dette, så her kommer litt bilder:

Fikk jo någott attåt å finne noe for selv av svigerforeldrene mine, og det var ikke vanskelig! Jeg kjøpte et sett av dette superhærlige bestikket i helgen som var, men angret på at jeg ikke kjøpte to sett, for bestikk til fire er lissom litt knapt i alle sammenhenger. Så, jeg dura ned på Bærums verk i går for å sikre meg et sett til, så nå har vi til åtte, og jeg blir bare så innmari GLAD av å røre i teen min eller spise middagen med disse prikkete håndtakene altså!!! Og, eggeglassene har jeg gått å sett på lenge! Og da jeg først var innom verket interiør, måtte jeg jo bare kikke litt til på dem, og nå som jeg hadde penger til å bruke på noe jeg virkelig hadde lyst på, så jeg bare slo til og kjøpte de fie de hadde igjen med norsk tekst på. Planen er å kjøpe to til når de får inn igjen, men se på dem da!!!! Er de ikke fiiine!!! Tusen tusen takk for pengene svigermor og svigerfar!!!!


Og, som om ikke det var kjempepakke i seg selv, så sto det en blomst på døra da jeg kom hjem. Inni alt pappiret åpenbarte denne hærlige buketten seg, og sammen med den lå det en liten eske med utrolig god konfekt (den måtte bare nytes når snuppa var lagt på kvelden) og et romlemantisk og rørende kort
fra min mann, der det også sto at jeg er påmeldt et fotokurs litt senere i år. Jeg holdt på å begynne å grine der jeg sto ved kjøkkenbenken jeg, for jeg har hatt lyst på kurs, og jeg ble så glad!!! Tusen takk kjæreste mannen min! (Vi hadde jo også tre års bryllupsdag i går, men det får vi feire litt når mannen kommer hjem fra jobb i havet).



Og på formiddagen var hærlige Anette innom på te og skravlings, og hun hadde med seg en nydelig Lobelia, som skal få henge ved inngangsdøra vår. Tusen takk!!!


Så vil jeg bare også få takke alle som har sendt meldinger og lagt inn gratulasjoner både på mobilen og facebook. Kjempekoselig!!!!

Nei, nå er lunchen over her, så nå får det jobbes litt!

Ønsker alle sammen en fortryllende fin dag!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...