28 juni 2010

Ikke så mye nytt...

...fra meg egentlig.

Jeg er alt for treig i seng - igjen!, men det var fordi jeg bare måtte inn å bestille billetter til tusenfryd til i morra. Mammadamen gleder seg, og prinsessa gleder seg til is sier hun;).

Siden macen (eller den eksterne HD´en min med alle filene på (- det er litt usikkert hvem det egentlig er som tok ferie først, og joda, jeg har backup på enda en annen disc, men jeg tør ikke begynne å tulle med det, så det får pappamannen ta seg av tenker jeg) har tatt ferie, så fant jeg ut at det gjør jammen meg jeg også!!! Så i morra skal vi møte min bror med hele familyen på tusenfryd, og da skal vi fryde oss masse og leke og spise is (og hærlige bagetter med brie og bacon og fruktsalat - mammadamen sysn nemlig det er så mye rar junkmat på sånne frydfulle steder, så da er det greit å ha med litt hjemmelaget også). Det blir morro!!!

Bildet er lånt fra bomkarakkabloggen

Ellers må jeg tipse dere om Trine sin blogg BONKARAKKA, som holder "GI BORT" om dagen. Trine er en putekriger, som lager de hærligste puter sammen med putemakkeren sin. De må dere bare inn å se på på S L E N G K Y S S-sidene!!! Jeg heier på dem!

Nei, nå er det faktisk helt natt her...tidlig opp må man også....

God natt alle mine lesere!

2 fortryllende kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hei, helt enig ang. mat på Tusenfryd, bare dårlig og dyrt. ☺ Velkommen som følger hos meg - koselig!

Cindy :) sa...

Hehe, kjenner til den der med å være forsein iseng altså ;)

SV: Takk så mye! Trives veldig godt "i hodene" til folk - og spesielt når jeg får gjøre så store forandringer! Hår har veldig mye å si, og lillebror ble virkelig en flott gutt nå! :)

Ønsker deg en strålende dag! :)
*Klem*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...