25 august 2010

OI!!!


Jeg kikka akkurat på tellern min her, og ser at det faktisk ikke er så lenge til det har vært 30 000 besøkende i bloggen min! Sikkert ikke allverdens i forhold til alle disse IT-bloggerne (de har sikkert maaange fler treff), men jeg må si jeg syns det er gøy at så mange har vært innom lille meg sin blogg altså!

Så kom jeg til å tenke på en ting. Kanskje man skulle hatt en sånn giweaway/gibort/premie/kalldethvaduvil, ikke når jeg runder 30 000, for det er jo enda en stund til, men når telleren bikker 28 000 (den står akkurat nå på 27 343 besøkende). Det er jo ikke så lenge til, samtidig lenge nok til at jeg får planlagt en morsom premie (jeg må finne på hva jeg skal kalle dette da...).

Så, altså, her gjelder det å følge med, for oppfølger kommer...

Finfin Onsdag til alle sammen!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...