22 august 2010

Sånn helt egentlig....

...Så HADDE jeg faktisk tenkt å blogge om noe lurt i dag, men nå er det plutselig blitt natta, kan ikke skjønne hvor kvelden ble av jeg???, og det er på tide å innse at kvelden har blitt natt og komme seg i seng.

Har vært på tur med verdens beste prinsesse og prinsesseveninnen hennes i dag (og prinsesseveninnemammaen også så klart!). Så koselig å se jentene kose seg i skogen, løpe, rope, Hyle og gråte en liten skvett innimellom! Helt hærlig!


Egentlig var jeg på jakt etter rognebær i dag, men de må visst fuglene ha stukket av med, rubbel og bit faktisk, for de så vi ikke noe til, bare buskene altså. Har tenkt å lage litt høstpynt å ha utenfor dørene her, men må da altså oppdrive et rognebærtre MED bær på en eller annen annen dag i stede.

Men, det var den senga...den lokker ikke litt engang i kveld skal jeg si dere. Har sittet og kost meg med bilderedigering (har vel nevnt før at jeg har en...ehem...LITEN jobb å gjøre for å få system på bildene mine, men jeg har i allefall begynt). Her skal ting sorteres, noe skal kastes og resten skal inn i fotobøker, album eller brennes på CD, så her har i allefall nok å gjøre for resten av vinteren...minst!!!

God natta verden!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...