15 april 2011

AWARD!

Jeg har fått en "inspirerene blog-award"! Fra TO stykker.
Den en efikk jeg for en liten stund siden, men har ikke sagt noe om den fordi jeg ville bruke litt tid på å finne en bra måte å "besvare" den på. For med denne awarden følger det nemlig med en oppgave - en riktig så hyggelig en og må vite. Tusen takk Luna Design & Muviduki.

Det har seg nemlig sånn at jeg må sende awarden videre til fem boggere med mindre enn 100 følgere som inspirere meg, og legge meg til som følger av disse (om målet er å få vist frem alle de fantastiske bloggene der ute, vil jeg vel også si at det er lurt å legge dem til i blogrollen sin om man har en, for sånn finner nemlig jeg vedlig mange fine blogger - jeg surfer rundt på andre blogger, trykker meg videre til en annen via blogrollen, og så vider og så videre...og samler opp masse finfine blogger underveis. Helt hærlig!)

Så, da var det oppgaven med å BARE velge ut fem da (det er jo så mange flinker og inspirerende blogger der ute!), men siden det er et kriterium at de skal ha under hundre følgere så må det bli:

  • Glamourbibliotekaren (nå vet jeg jo ikke om hun har under 100 følgere, men inspirerer gjør hun)
    http://glambibliotekaren.blogspot.com/
    Denne damen har en side der jeg har funnet veien til mye musikk jeg ikke visste fantes en gang. Hun blogger også om parfyme (som jeg må teste etterhvert), og om mote. Og bøker - man er da ikke glamourbibliotekar for ingenting da. her finner jeg altså inspirasjon til nye toner på øret, en god bok, eller en duft for årstiden. og alle disse tingene inspirerer kreativiteten min, så det er lissom vinn vinn uansett hvordan man ser det.
  • Lillians Perler
    http://lilliansperler.blogspot.com/
    Perlemor blogger om litt av hvert, men det går mye i interiør. Jeg liker bloggen hennes så godt, for det er liksom litt ferie for øyet å komme inn i bloggen hennes, for der er det rolig, lyst og trivelig. Hun blogger også om mat, søm og ting man kan trylle frem på pinner.  Denne bloggen er ikke bare inspirerende, den er en fryd for øyet også!
  • Lykkeliten Studio
    http://www.lykkelitenstudio.blogspot.com/
    Det var vel ingen bombe at minst en av bloggene jeg måtte legge til her er en fotoblogg. Inne hos Lykkeliten finner dere de hærligste portrettene! Jeg bruker mye tid på å kikke på hva andre fotografer gjør for å hente inspirasjon til egne bilder. Pluss at det er en opplevelse i seg selv å gå inn på en blogg med vakre og hærlige bilder. Nesten som å komme på en utstilling...bare at man ikke trenger å gå ut av døra en gang...
  • Tullemor & Duttemann
    http://duttemannogtullemor.blogspot.com/

    Mamman i Nord tryller frem nydelige kjoler, og gøyale barneklær. Her er det mye blonder og artige stoffkomboer (som jeg liker veldig godt). Mye fint å se på her altså.

Det var faktisk fem! Egentlig burde jeg hatt mange fler med her, men alle disse har under hundre følgere og fortjener å ha så mange fler. Jeg følger mange blogger, og er stadig på oppdagelsesferd for å finne flere inspirerende blogger å lese. Håper du tar turen innom og kikker på disse i allefall, kanskje du finner noe som inspirere nettop DEG!

Da tar jeg litt helg her, og vet ikke riktig helt når jeg blogger igjen. Kanskje plutselig;)
Fortryllende fin helg til alle sammen!

4 fortryllende kommentarer:

Pia sa...

Gratulerer med award!

cashmereandcamera sa...

Takk Pia!
Er morro med sånne! Du var med i vurderingen, for du og bloggen din inspirerer til kreativ skriving. Men, du hadde for mange følgere;).

house of hopen sa...

Grattis med awardene, Ann Sissel!!!
Det fortjente du:)
Og søte deg, tenk at du gir den videre til lille meg! JIPPI, nå ble jeg GLAD, 1000 hjertelig takk og så ønsker jeg deg en fortryllende helg videre! Klem Sol

mamma i nord sa...

Tusen takk for en koselig award

Klem MIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...