22 april 2011

HVALSTRAND




I dag har det vært et nydelig vær her i Bærum, og vi har stort sett bare kost oss på terrasen her vi da. Men, etter middag, følte vi for å strekke litt på bena og komme oss litt ut, så vi kjørte en tur til hørlige Hvalstrand i Asker. Jeg drasser jo stort sett alltid med meg et eller annet kamera, og her var det ulighet for mange fine bilder (igjen). Og hva så vi da vi kom frem? JO, folk drev og  BADET i dag visst! Vi var litt usikre på om VI ville badet i dag, men det var veldig hørlig temperatur ute, men det er nå fortsatt bare 14-15 varme i lufta, så konklusjonen var at det ville vi nok ikke. Men, det så da utrolig idyllisk og fredelig ut der barna sprang rundt i nettoen, og de voksne grillet pølser og klimpret på en gitar. Det er bare å konstantere - sommeren kommer nærmere og nærmere for hver dag som går....Og jeg elsker det!!! Hærlig!!!

Her er noen av bildene jeg tok. Gleder meg skikkelig til jeg skal ha fotoshoot der nede. Hærlig sted altså!

Fortsatt finfin påske dere!

2 fortryllende kommentarer:

Anonym sa...

Så fine bilder:) God påske, kose dere:)klem Christin.

Anonym sa...

Helt super blogg kjære kusine, og for ikke å glemme de vakre bildene du har tatt. Du ER flink, OG kreativ!! Stolt av å være i slekta med deg:)

vh Dan L

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...