26 juni 2011

Jeg frister lykken


Nå er det jo skjeldent at JEG vinner noe (vinnerlykken gikk vist i sin helhet til min ene bror, som ALLTID vinner - og det unner jeg ham!). Men, om jeg først skulle ha litt flax, hadde det sannelig ikke vært så dumt å vunnet denne veska altså!

Min favoritt er en Kelly Moore, Libby i fargen Caramel. Ser jammen meg ut til at denne veska kan romme ALT for ei som meg, som drasser på en diger sort kamerasekk i tide og utide. Hadde vært fint med noe mer lekkersmekkert over skulderen i enkelte tilfeller må jo innrømmes;).

Jorid Kvam med bloggen Noe på Hjertet og Fotobag.no har i sammarbeid en konkurranse inne på Jorids blogg, der man kan vinne en valgfri Kelly Moore fotoveske. Så, hun som "aldri vinner" hiver seg med i konkurransen likevel, og krysser fingrene, for disse veskene var kjempefine!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...