08 juni 2011

Sommerfest i Barnehagen


I dag var det sommerfest i barnehagen til prinsessebarnet. Så mammadamen stillte opp med picknickpledd, kurv med mat og drikke og godt humør....og kamera! As always!

Det ble servert kaker av AU, og prinsessa elsket dem (jeg turte ikke smake, for jeg er på glutenfri diett om dagen, og må passe godt på hva jeg spiser). Jeg hadde kjøpt med jordbær og det var sååå koselig! Fikk skravla litt mer enn jeg pleier med noen av foreldrene, og det hele var veldig trivelig.

Det har vært veldig lummert her i dag, og rett etter at vi kom hjem kom det en skvett regn, så det var snillt av værgudene å la det være opphold til festen var slutt;).

Fortsatt finfin uke dere!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe

2 fortryllende kommentarer:

Eva Mari sa...

Herlig stemningsrapport og bildene kan jeg bare nyyyyyyyyyyyte... Du er så flink!

Klem fra Eva Mari :)

cashmereandcamera sa...

Tusen takk!
Sånne tilbakemeldinger varmer godt i hjertet;).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...