14 mai 2012

Jeg har bilder i VG i dag!!!


Noen av mine bilder av de norske bokserne, som fortiden er i Kina og bokser VM, kan dere finne i vg-sporten (nettugaven) i dag. Du finner artikkelen om jentene her om du har lyst til å lese. De bare helt RÅ! Så morro! Jentene gjør det bra, og jeg håper de når sine mål om OL i London. Jeg heier og heier! Bildene vil du etterhvert kunne se på sidene mine (noen ligger allerede ute, så du kan gjerne ta en titt). Du finner veien ved å trykke HER. Supermorro!!! 

Det er litt dødt her om dagen, men det er fordi jeg kjører en SUPERKAMPANJE på fotografering, og har litt å henge fingrene i. Men, har fortsatt ledig tid, så om du har lyst på GRATIS FOTOGRAFERING trykk HER.

Fortsatt finfin Mandag da dere!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...