01 februar 2011

Jeg kjører...monsterprinter!

Av og til, når man jo driver og tar masse bilder, så må man jo printe dem ut også. I dag kjører jeg "Monsterprinter"! Pappamannen sin, men jeg har fått opplæring må vite, og nå øver jeg meg på printerkjøring i ganske avanserte former (ikke egentlig, for pappamannen har gjort det enkelt og greit og lagt inn alle profiler og sånne andre morsomme saker på forhånd), så da gjelder det for mammadamen - altså meg - å holde tunga rett i munnen og velge rett profil til rett papir og sånn. Og nå er første print ferdig, og det ser ut til at jeg bestod testen i dag;) JIPPI! Jeg kan kjøre "monsterprinter (som jo egentlig ikke er SÅ monsteraktig, bare ganske DIGER og kan skrive ut VOLDSOMT store bilder - sånn om det er det man vil da - for den kan printe sånne bittesmå også).

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...