02 februar 2011

Lilleprinsen



Tok noen testshots i dag før vi fikk besøk av de vi egentlig skulle ta bilder av. Louis må ofte være prøvekanin for å sjekke lys og sånn, og i dag ble vi riktig så heldige med et par av bildene. Litt stiv i blikket kanskje, men er han ikke überskjønn da!!! (på tide med en stuss av ørene ser jeg, men sittlagå;)

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen.
© Ann Sissel Holthe

2 fortryllende kommentarer:

house of hopen sa...

Si meg...Nå trodde jeg det var en annen nyhet på gang her....En mage med hender som viser et hjerte... Wow, men så kom det ikke mere mage, bare lille søte Louis!
Fikk meg en liten latter nå gitt...

Ha en fin dag videre!

Forresten, du har tatt mange RÅFINE bilder i det siste!!! Dyktig er du!

Klem fra Solveig :)

cashmereandcamera sa...

Hihi! Nå måtte jeg le litt her jeg også!
Ja, dey var en mage, men innlegget er ikke riktig klary enda, og så var jeg litt kjapp i avtrekkeren;). Og neida, ikke min mage (selv om den til tider kan se sånn ut -'men det er nå mest bare luft eller no), og babyen som var inni den er født allerede;). Så, den kommer nok på nytt her, men må bare passe seg sånn;).

Takk forresten! Blir ikke mye søm da, for nesa mi bor i fotobøker eller mørkerommet (altså foran mac'en) for tiden;). Men det er jo så morro, og jeg syns jeg begynner å få dreisen på dette nå.

Finfin aften!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...