14 september 2010

Da har jeg i allefall fått opp grunnoppsettet...

Måtte bare legge inn et lite bilde av vår lille solstråle.

...Sånn som jeg tror jeg vil ha det. Er ikke sikker på fargene (syns de ble litt rotete) og sånn enda, og headeren blir nok ikke som den står nå til evig tid tenker jeg. Men, nå får jeg opp større bilder, og jeg syns layouten ble mer ryddig. Det som også er fint, er at Blogger har lagt til mange ekstrafunskjoner, sånn at jeg slipper sitte å dille med HTML, og en av disse er fanefunksjonen. Man kan ha "meny" i toppen av bloggen, og det liker jeg.
Nei, Nå Nærmer det seg vel Greys der nede i stua, så nå skal jeg ned å sette på Te-vann. Yumm!

Fortryllende flott aften til alle sammen!

2 fortryllende kommentarer:

Pia sa...

Grattis med makeover! Likte dette oppsettet godt!

Siren sa...

Kjempeflott oppsett, likte headeren din utrolig godt! Og bildet i innlegget var helt nydelig:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...