07 september 2010

OIOIOI!!!


Jeg har en bitteliten...eller kanskje litt stor hemmelighet....og det involverer disse to hærlighetene her! Disse to skal nemlig få være med på noe veldig spennende...og morsomt...og, sa jeg spennende...ja det gjorde jeg visst! For det er det nemlig...

Men, mer kan jeg faktisk ikke si om den saken før om litt senere....Men Spennende...ja det er det;).
HIHI!!!! Bare bittelitt hemmelighetsfull her jeg sitter...Men er de ikke fiiine da? Inspirert av bestikket jeg kjøpte i sommer, ferske jordbær, fløte og vaniljeis....Nam Nam!!!!

4 fortryllende kommentarer:

Pia sa...

Hmmm, nå ble jeg nysgjerrig....Flotte kjoler, forresten!

Smarie sa...

Nyyydelige kjoler ;o) Og såååååå nysgjerrig på hva hemmeligheten er....;o)))

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk

cashmereandcamera sa...

Ja, nå kan dere lure;) hihi!
Anonyme du...nå bel JEG nyskjerrig her! Hva var du ute etter?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...