03 september 2010

Shopping og sånn...




Påmeldt lørdags morgen, for ikke så lenge siden, oppdaget vi plutselig en gul pose på trammen da vi kikket ut vinduet. Jeg tenkte først at den hadde blåst inn, men fikk ikke det til å stemme siden porten er midt i veien for det. Så vi måtte jo ut å sjekke hva dette var da. Og til min store overraskelse viste det seg at det var en "gavepose" fra den nye Coop extra her i nærområdet. Inni posen fant vi et ferskt brød, hærlig eplejuice, kaffe og en sjokomelk. P E R F E K T!!! Så slapp vi dra i butikken den dagen, for det var bare brød og juice vi manglet, og guriland så hærlig med mat på døra da!!! DET kunne jeg vent me til ja.

Så, i dag var det på tide med ukens handletur, og da tenkte jeg vi fikk sjekke ut denne nye Coopen (den gamle var skikkelig uoversiktlig og ganske liten, så det vel aldri til at vi dro dit på handling), og jøjje meg for en din butikk de har fått seg der oppe! Bra utvalg, fin og oversiktlig butikk. Og, deb beste av alt!!! Da vi kom til kassa og alle varene var slått inn, kom hele summen på omtrent halvparten av det vi VANLIGVIS betaler!!!! SJOKK!!!




Og enda inkluderte dette en bukett med nyyydelige roser sommprinsessa insisterte på at vi bare MÅTTE ha (hun insisterte i grunn på at det var mye vi bare MÅTTE ha, men mammadamen fikk heldigvis avledet prinsessebarnet med snakk og vøvvel).

Så, vi kommer nok til å dra tilbake dit ja.

Hvor handler du? Hva er bra og hva er ikke fullt så bra med stedet du handler?




Ønsker alle mine lesere en fortryllende fin helg!
Hilsen Ann Sissel

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...