12 august 2010

Fortsatt bittelitt ferie igjen...


...Men bare til innkjøringen i barnehagen (og to planleggingsdager til uka) er overstått, og så er det vel full fart igjen her håper jeg. Prinsessa har vært så grei å legge de siste dagene, så jeg har fått tid til å sitte å jobbe (det vil si rydde og slette og "fremkalle" alle de bildene som bare ligger og lengter etter å bli ferdigstillt - og det var visst MANGE det visst!!!) med bildene mine. Jeg har konto på flikr, så jeg poster en del bilder der jeg da, så der kan de som vil kikke på hva jeg gjør med kameraet mitt da.


Har fått ferdig en serie bilder som skulle vært "fremmkallt" for lenge lenge siden, og de ligger nå klar og skal sendes til min veninne. håper hun blir fornøyd. Syns de ble fine i allefall;).


Og så er jeg ferdig med bildene jeg tok i et bryllup i august i fjor (jadda...TTT!) Her er bilde av brudebuketten, og jeg ble i grunn veldig fornøyd med den altså!

Ellers så har sommeren ført til fullstendig sytørke, rett og slett fordi jeg ikke har hatt tid, og når jeg har hatt litt tid, så har det vært for fint vær til å sitte inne. Men, det fortviler jeg i grunn ikke for, for jeg har fått vært ute med kamera en hel del, fartet hit og dit og besøkt venner og familie, og så har jeg til og med fått strikket litt ulltøy til prinsessa, og det er jo ikke så dårlig bare det!

Men, nå ble det jo i grunn way past bedtime her IGJEN!, så det er bare å pelle seg i seng, for morgendagen kommer raskere enn man aner (i allefall med en 2-åring i hus)!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...