19 oktober 2010

Halloween




Jeg må bare innrømme det: jeg er skikkelig fan av Halloween!!! Så i dag da vi var innom det lokale kjøpesenteret gikk vi innom blomsterbutikken, som enda hadde noen få gresskar igjen, og kjøpte det største vi fant. I år blir det pumpkin Jack på trappa når ungene kommer. Åååå, jeg gleder meg allerede til å skjære ut og ordne, og planen er å prøve å lage noe utav det som er inni greskaret også. Det har jeg aldri gjort før, men har noen oppskrifter på forskjellige ting.

Plukka med meg Kamille fra butikken også, og der er det oppskrift på kandiserte epler...det er kanskje noe? Hm...er det husmorgenet som er bittelitt tilstedeværende likevel her??? Får innimellom så lyst å bane og lage masse godsaker på kjøkkenet...(men innser oftest mine begrensninger da)...hihi!



Og så fant vi en blomst til å pynte den nye sjenken. Ble så fint atte!

I kveld er det tv-kveld med greys (håper jeg da - det hender det er sånn irriterende sportssending i stede - og jeg har ikke sjekka. Så jeg er klar med hjemmelagd smoothies og bare venter;).



Ellers ville Louis si hei, sånn helt til slutt...hihi!



Hærlig aften alle sammen!

Hilsen Ann Sissel

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...