15 september 2011

Litt søm, litt hund, litt høst og litt barn...





Yupp, her favner vi de fleste kategorier gitt. I dag da jeg og prinsessebarnet gikk til barnehagen kunne vi (med litt tungt hjerte) konstantere at nå er høsten her. Gule blader ligger over alt på bakken, og luften er helt annerledes enn det sommerluften er (eller, i år syns jeg ikke det er store forskjellen når jeg tenker etter). Prinsessa er et klatrete frø, og hun klaterer og turner på det hun kommer over på sin vei. I dag var det alle bommene på veien som ble til klatrestativ, og himmel osm hun kosa seg. Mammadamen derimot, står alltid litt sånn med hjertet i halsen når hun utøver sin akrobatikk, det er bare å innrømme, først som sist. Mammadamen er non litt pysete.

I går, da vi satt og lekte sofapoteter, syns Louis (AKA lilleprinsen) at det ville han også. Er ikke sikker på hvem han etterligner av oss andre sofapoteter, men morsom var han der han lå. Langflat over sofaryggen og putene, og koste seg med siste nytt av underholdning på Tv-boksen. Søt er han nå i allefall. Og, så har han blitt litt langørete. Altså, ikke ulydig langørete (han er faktisk ganske flink på det området), men håret på ørene har fått vokse litt villt så jeg nå, så vi får ha en SPA-dag en dag, der vi får klippe litt her og der og shine dyret for høsten. Da blir han fin;).

I morgen får vi besøk. Besøk kan enten bety noen som kommer, blir litt, og drar igjen. Eller det kan bety at jeg må rydde i sykroken min. Hihi! For den fungerer nemlig som gjesterom også, og nå hadde det kreative kaos tatt fullstendig overhånd der nede, så i dag måtte jeg rett og slett gi meg spark bak og rydde litt der nede. Og ryddig ble det...Eller...i allefall ryddigere.... Det går i allefall fint å sove der nå tror jeg. Og, mens jeg holdt på, fant jeg jo en del UFO´er som har blitt liggende, så jeg tok liksågodt tak i boen av dem og "implementerte" dem inn i ryddeprosessen (høres fint ut, ikke sant). Så i dag ble en del pulsvarmere skapt, noe jeg har tenkt på lenge, etter å ha kommet over de perfekte materialene. De ble ganske så klinkekule, og kommer for salg i Drømmekjelleren om ikke så lenge.

Kom over en del andre UFO´er der nede også, som jeg helt hadde glemt, så nå er planen å gjøre ferdig det halvferdige før jeg begynner på noe nytt...Haha! As if! Det funker aldri, men det er jo lov å gjøre et forsøk da. Kommer nok noen flere godsaker her etterhvert - som en gang var en UFO (Uferdig Objekt).

Nei, nå er det natt her. Igjen...Hvor i all verden blir dagene av??? Ja ja...Gleder meg til besøk i helgen! Alltid koselig!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

1 fortryllende kommentarer:

Prinsesse Mari sa...

Fine pulsvarmere!!! Hos meg er det sånn at UFO'er som har ligget lenge kanskje ikke er så viktige å gjøre ferdig. Det er gjerne prosjekter som jeg ikke orker fortsette med. Derfor går mange av mine UFO'er i søpla i stedet. Fin måte å rydde på. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...