28 september 2011

Nyskodd til vinteren


I dag stakk jeg innom SkoSko på Høvik etter et fotoopptak med en skjønn liten tass på Skøyen. (En liten Sneakpeak fra fotoshooten finner du forresten HER). Jeg trengte nemlig nye vintersko, for de andre jeg hadde hadde enten gått i bosset fordi de var utslitt, eller til loppis fordi de ikke passet mere (det har visst skjedd "noe" med beina etter at jeg gikk gravid). Jeg hadde egentlig ikke regnet med å finne noe, og visste ikke helt hva jeg lette etter heller.

På SkoSko har de stort sett alltid noen hyller med hærlig skotøy til nedsatt pris, men jeg hadde jo ikke regnet med å finne sko for VINTERSESONGEN her da. Men, der sto de - Ed Hardy´s i vinterutgave!!! Trodde ikke det fantes jeg, og hadde lurt litt på hva jeg skulle gjøre når vinteren kom og jeg ikke kunne bruke mine elskede lilla Ed Hardy´s. De har jeg nemlig bare flytta helt inn i etter at jeg kjøptde dem i sommer. De er rågode å ha på seg, kule (syns nå jeg da) og veldig praktiske. Disse som jeg fant i dag var i skinn og med deilig tykkt for inni. Hadde vel ikke helt tenkt med sånne sko til vinteren (som sagt - visste ikke at de fantes i vinterutgave) Og så var de litt rocka med litt flanellruteaktig stoff i tillegg til typiske Ed Hardy-detaljer. Perfekt til utejobbing, lek og morro!

Jeg fant også et par boots, som jeg egentlig har ønsket meg en stund, men alle de jeg har prøvd har bare vært kule å se på, og ikke så god på foten. Og, her må det bare innrømmes, comfort goes before fashion. Så ingen av de andre har fått bli med hjem, fordi de rett og slett ikke har vært noe gode å gå i - og det er jo tross alt DET jeg skal bruke dem til;). Men altså, i dag kom jeg over et par grå boots fra Pierre Cardin, som var satt ned VELDIG MYE. Disse satt perfekt på foten, var kjempegode på, og de blir knallkule til både Jeans, skjørt og kjole!

Kan vel si så mye at jeg fikk både sneakersene og bootsene, for ca.1/3 av prisen bare bootsa egentlig hadde kosta. Jeg tror nesten jeg har gjort et skokupp i dag jeg! Og så trenger jeg ikke lete mer etter vintersko. Jeeei! Er de ikke kule!!!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

2 fortryllende kommentarer:

house of hopen sa...

Å, så flott vinterfottøy du har fått deg. Så at SkoSko skal ha litt igjen fra fjorårets sesong og hadde tenkt å ta en tur ganske så snart... Var det noe særlig igjen i str 38 mon tro?

Vi snakkes!

Klem fra Solveig og ha en fin fin dag

cashmereandcamera sa...

Takk Sol! Det var ganske mye igjen av de litt mindre størrelsene (jeg har jo sånne pailabber, så må ha litt større enn deg). Men, det begynnre å bli litt utplukka, så jeg ville ikke venta for lenge heller. Elsker den butikken! De har lissom ALT!

Finfin dag til deg også!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...