02 mai 2006

litt nytt

Jeg driver og leker litt med ny design på bloggen min, men er fortsatt bare i test og forkast fasen. Må lære meg litt mer html underveis, men har planen klar bare jeg får det tekniske til å gå opp her:) Ellers så strikker jeg på vesker om dagen. Her ingen bilder akkurat nå, men det kommer etter hvert. Er fortsatt alt for opptatt med skolen og alt vi har å gjøre der for tiden, så derfor er det litt slappt her i bloggen om dagen. Har "pusa opp" hjemmesia mi, men ejg er ikke helt fornøyd, så den får nok gjennomgå en ny makeover om ikke så lenge tenker jeg.

I dag ahr jeg også meldt meg på hemmelig venn på hobbyboen, og venter nå i spenning på om jeg får en venn denne måneden eller ikke...spennende er det i allefall...

Ellers spirr det i alle bed nå og plena ser mer og mer grønn ut for hver dag som går. Gubben snekrer terrasse så det spruter etter så vi bare gleder oss til sommeren nå vi da:)

Jepp, jepp...det var litt nytt herfra i allefall

3 fortryllende kommentarer:

lille_ma sa...

Så fin det nye utseendet på blogen blir!

Anonym sa...

Jeg likte veldig godt grafikken på bloggen din!

cashmereandcamera sa...

Tusen takk for det:)

Jeg drodla nå litt i illustrator og fotoshop for å lage grafikken og lærte meg en masse HTML når jeg skulle legge det ut, så jeg er i grunn veldig fornøyd jeg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...