25 mai 2006

ODESSA LUE

Nå har jeg også fått laget en sånn fin lue som jeg ser overalt (nesten da) på bloggene sundt om kring. Jeg har strikket min uten perler (visste det kom til å komme knuter på garnet) i et deilig mykt Alpakka garn (Har skjerf og votter i samme garnet, så det blir lissom et slags sett da). Bildet av selve lua ble ikke allverden, for jeg måtte være modell og fotograf samtidig, så det ble nå så som så, men dere ser nå...

Gjorde litt feil i begynelsen av arbeidet, men gadd rett og slett ikke rette opp for N...te gang (jeg komla mye før jeg skjønte gangen i det, og takker alle som svarte på spørsmålene mine underveis og som oversatte opskriften til Norsk for meg, Vibbedille og Torill.
Jeg er nå uansett strålende fornøyd, og skal strikke flere. De er jo kjempefine til å gi bort i presang og sånn for eksempel...

3 fortryllende kommentarer:

Supernøtt sa...

Den ble veldig fin! Flott farge du har valgt :)

Anonym sa...

Så flink du er! Æ e Imponert!

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...