31 oktober 2010

En ny dag venter...




...i morgen. Da er tre små vesker klare til knask eller knep-turen i morgen, heksekjolen er klar og jeg gleder meg litt jeg! Men så har jeg jo alltid elsket Halloween også da! Prinsessa skal nemlig ha med to små veninner på tur i morgen ettermiddag, og jeg tenkte det var morro med matchende vesker (sydd i full fart omtrent da klokka bikka waaaay past igjen), merket med navn, så blir det ikke bråk når de blir usikker på hvem som er hvem sin...(de er i en alder der MIN er et stert ord med masse tyngde i, så det er vel like greit å gjøre ting så enkelt man kan...hihi!).




Og som om ikke det var nok, så får vi trivelig besøk fra Tønsberg i morra på dagen, så jeg har børstet støv av brødbakemaskinen, sånn at jeg kan servere rykende ferskt brød til besøket (så får vi håpe at jeg ikke helt har glemt hvordan man baker brød i maskin - manuell brødbakst har jeg i grunn gitt litt opp - sånn at jeg ikke må spurte bort på bensinstasjonen for å kjøpe da...hihi).



Men, altså, nå er klokka blitt mange...IGJEN!!!...så man får vel se om ikke Jon blund kommer på en deit). God natt godtfolk!


Hilsen Ann Sissel

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...