30 oktober 2010

Så var dagen nesten der...


Halloween 2010, står for døren og nå er gresskaret ferdig utskjært og pynter på trappa, og jeg skal ned å riste greskarfrø i ovnen. Har ike prøvd det før, så det blir spennende å smake når det er ferdig.

Jeg og prinsessa har vært en tur i Sandvika denne siste lørdagen i oktober, og himmel og bananskall hvor mange folk det var der!!! Ble helt varm jeg, så det var i grunn godt å komme hjem, selv om vi koste oss masse masse sammen med verdens beste Amanda og mamma Pernilla.


Nei, ned å riste kjærner nå.
Fortryllende flott lørdag alle sammen!

1 fortryllende kommentarer:

house of hopen sa...

Så dyktig du har vært med gresskaret, Ann Sissel! Jeg skal i gang i morgen. Får tilbake gamle minner fra USA og da jeg var utvekslingsstudent. DER var det halloween for ALLE penga. Nesten litt i overkant om jeg skal være ærlig.
Jeg skal også bruke innmaten til gresskaret. Det blir gresskarsuppe på oss i morgen! Jippi, det blir spennende å prøve noen helt nytt!

Ha en fortreffelig lørdagskveld!

Stor klem fra Solveig og la oss sees snart da....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...