08 oktober 2010

Hærlig!!!



Hærlig! Da er veden på plass, bilen er EU-kontrollert og har fått på seg vinterdekkene!!! Så da er vi klar for høsten og vinteren vi;).







Og jeg som trodde jeg måtte stå å stable vedsekker i timesvis (er to tross alt hele femogtjue av dem), men der tok jeg jaggu meg feil!!! De to hyggelige mennene som kommo leverte veden PÅ DØRA, brukte vel noe sånn som fem-ti minutter, og vips så var veden ferdig stablet og på plass...og det var helt uten at jeg måtte gjøre noe som helst (ble lissom stående litt på sidelinja jeg, og visste ikke helt hva jeg kunne brukes til). Må si jeg syns DET var helt OK jeg, og de kan godt få lov å komme tilbake å stable mer når vi er tomme...hihi!

Hilsen Ann Sissel

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...