10 oktober 2010

Hærlige søndagen!!!

I dag har jeg og prinsessa vært ute og lekt med skjønne A og mamma Pernilla. Jeg hadde med kamera, og fikk tatt noen fine bilder (veldig mange faktisk) av jentene. Her er et par av dem...


Har i grunn en del nye bilder å "fremkalle" (jeg skyter i RAW-format, så bildene må innom Lightroom en tur før jeg kan bruke dem til noe fornuftig), for i går var jeg og prinsessa på Bogstad går en tur sammen med kusina mi og tremienningen til prinsessa (altså, min kusines datter). De bildene er ikke riktig klare enda, men planene er å få dem ferdig innen kort tid, så da kan det hende det dukker opp et her også;) Var kjempekoselig!

Så, vi har altså hatt en superhærlig helg, med kjempekoselig sosialt samvær, lek og morro!!!

Og i morra er det ny uke og nye muligheter. Blir bra;)


OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen.
© Ann Sissel Holthe

1 fortryllende kommentarer:

drømmefabrikken ♥ sa...

Så skjønne bilder! herlig:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...