30 mars 2011

Nye sider for Fat Monkey

Se sidene her og les om hva jeg holder på med når jeg ikke blogger: http://www.fatmonkey.no/
I dag har jeg endelig fått publisert de nye sidene til Fat Monkey, som er firmaet mitt. Har flyttet hele siden over i en CMS-løsning, som jeg tror blir å fungere veldig bra.

For de som nå lurer på; hva er det nå Fat Monkey driver med da, så kan jeg stolt fortelle at jeg er freelance fotograf & Grafisk Designer.  Så, om du trenger fotograf, en logo, en annonse, plakat, eller noe annet som skal til trykk, så kan jeg hjelpe deg. Dere har jo sett noen av bildene jeg tar her inne i bloggen, men jeg fotograferer MYE, og kan ikke vise alt jeg gjør her (det er ikke alle som vil ha barna sine på internet f.eks, og det må man respektere). Så, og du har en idé til bilder du skulle ønske du kunne fått tatt, så send meg en mail, eller bruk kontaktskjemaet inne på siden, så kan jeg sikkert hjelpe deg.

Nei, nå er arbeidsdagen over her, og det er på tide å hente prinsessebarnet i barnehagen her.
Finfin onsdag dere!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...