11 april 2011

Bonkarakka kjører tombola


Og jeg hiver meg med i trekkningen. Det kan forresten du også om du trykker her og følger oppskriften;).

Nå pleier jeg jo ikke å vinne noe særlig, så det ville forundre meg stort om jeg skulle stikke av med denne hærlige
S L E N G K Y S S - puta. Men om man ikke er med så vinner man i allefall ikke noe;)

Hm...Tombola ja, kanskje det hadde vært noe? Jeg nærmer meg jo snart 50 000 besøkende (etter at jeg fikk opp telleren). Jeg kan vel ikke akkurat si at jeg holder tritt med alle disse rosa- og interiørbloggerne med millioner av lesere, men det bryr jeg med i grunn ikke så mye om. Jeg er glad for de leserne jeg har (selv om alle nye også selvsagt ønskes hjertelig velkommen). Det som startet med en "se hva jeg har greid å strikke blogg" har etterhvert blitt en "altmuligblogg" der jeg poster og skriver om det som opptar meg den dagen. Jeg viser dere litt av det jeg lager, enten det er med kamera, symaskiner, strikkepinner, heklekrok, malekost eller noe helt annet. Og sånn kommer jeg nok til å fortsette. Jeg deler gjerne når jeg har kommet over et blad jeg liker (uten betaling - da hadde jeg sagt fra altså!!!), en sang jeg syns er fin, eller et TV program eller en film jeg digger. Og, det regner jeg med at dere som leser også liker, ellers så hadde dere vel ikke kommet innom;) hihi!

Så, vi får se om jeg finner på noe morro etterhvert som telleren teller seg oppover. Jeg skal i allefall tenke på det;)

Ønsker alle sammen en fortsatt finfin mandag, og en fortryllende flott uke!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...