18 april 2011

GOD PÅSKE!

Det er litt stille her inne om dagen, men det er fordi vi har et vidunderlig finfint vær ute, og så har vi tatt påskeferie her, så vi koser oss litt IRL i stede for i cyberspace. Det er så deilig å se på naturen som forandrer seg med lynfart på denne tiden av året, det spirer og gror over alt, og bittesmå knopper springer ut og blir til vakre blomster. Valgte å la prinsessebarnet få fri hele uken, for det var visst bare noen få av de aller minste på avdelingen som skulle være der de få dagene, så da syns jeg det var bedre å ha henne hjemme. I morgen får hun besøk av en liten venninde, og det gledet hun seg til sa hun.

Ellers har jeg fått påfyll av B12 i dag (har gått på en 5-ukers kur for det, som jeg avsluttet for tre uker siden. Gikk fra å være sliten bare jeg TENKTE på å gjøre noe, null hukommelse og generellt trøtt og slapp til å huske igjen (det var deilig det!!!) og så kjente jeg at energien kom sakte men sikkert tilbake). Men, nå var det litt over tre uker siden siste påfyll, og jeg kjente at energien var på vei bort igjen, så jeg fikk fortsette litt til sa legedamen. Og jøye meg for en forskjell!!! Hadde ca 0% energi i dag tidlig da jeg dro for å å få satt sprøyten, og i ettermiddag kom jammen meg Mr.Energy tilbake gitt!!! Har fått vaska stua, flere maskiner med klær, vaska alle vinduene i 1.etg, SAMTIDIG som jeg underholdt og kosa meg med prinsessa. Så det var fra flatt batteri til duracell kan man si ja.

Nå skal jeg svinge meg en siste runde mens jeg enda har futten, så er det kvelden her tenker jeg. Prøver å komme igjennom haugen med klær som må vaskes og legges sammen, og å få huset sånn passelig greit til påske da.

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...