19 oktober 2011

Bare titter innom en snartur for å si at...


...jeg er for tiden litt Bizzy Bee, og har mange baller i lufta samtidig. Dette fører - som tidligere nevnt - til litt mer sporadisk blogging. Men, ville bare innom og fortelle at det nå ligger nye bilder inne på websidene mine (www.fatmonkey.no). Her finner dere bilder jeg har tatt i jobbsammenheng, og jeg ønsker alle hjertelig velkommen innom.

Disse to over her har jeg laget i Frognerparken i 2010 en gang. Sort/hvitt er morro:).

Man kan også følge både Fat Monkey og Klinkekult på facebook. Ta en titt, og spread the word!
Fortsatt finfin uke dere, så blogges vi plutselig igjen!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...