17 oktober 2011

Helgemorro

Vi ble litt skeptisk da vi så denne karakteren komme slentrende over brua, litt sånn ut av tåka...
Men han var ikke så farlig likevel da.
Prinsesse i svev! Fikk lurt ut et litt skeptisk portrett av henne også. Verdens skjønneste, ikke sant!

The man with the mask // Vei i dis...(huhei, her er vi kreativ med bildetittlene gitt).
En ekte ballerinaprinsesse, må jo ha et ekte ballerinaskjørt....Crappy mobilbilde, men hey, dere ser sånn omtrent hvordan det er ikke sant!
Denne helgen har vi bare kosa oss, jeg og prinsessa (og lilleprinsen da). Vi har hatt en tidlig morning og en lat en. Hærlig! Det var loppis på nærmeste skolen her, og det er alltid så trivelig å ta turen når de har, for man møter alltid på kjente. Og, så kan vi spasere ned dit, og kose oss på veien også.

Som vanlig var kamera på slep, og jeg fikk tatt noen morsomme bilder på veien. Bla.a. av en morsom karakter, som jo ved første øyekast var ørlite skummel der han kom i fra ingenting iført nyerhvervet scary-maske (fra loppisen). Jeg legger egentlig aldri ut bilder av andres barn ut på nett uten tillatelse først, men dette barnet skal man være god for å identifisere, så jeg tar meg den frihet og viser dere "gutten i tåka". For på lørdag var det skikkelig tåkevær. Og helt perfekt for kule bilder. Fikk knipsa prinsessa der hun formelig svever nedover gangstien på vei til loppis (som hun gleda seg masse til). Ellers var hun egenlig litt lei av denne mammarazzien som virra rundt med kamera på slep tror jeg, for jeg fikk ikke lov å ta mange bildene av henne...hihi!

Fikk noen fine høstbilder også, og håper på å få tid til å ta meg et par timer denne uka, og gå ut og fange høsten, før vinteren kommer og visker bort alle de fine fargene...Så får vi se om jeg rekker da.

I kveld fikk jeg laget et skjørt til prinsessebarnet, og jeg er superspent på hva hun syns når hun våkner i morra. Stoffet er "rykende ferskt" loppis-stoff, som hun selv valgte seg. Det var egentlig en gardin som ble demontert og forvandlet til noe mye mer morsomt! Prinsessa E L S K E R å ha på seg skjørt av typen B A L L E T T S K J Ø R T, så tenker nok det faller i smak. Tanker er at dette skal kunne brukes U T E N P Å ullbuksa, så kan hun føre seg finfin selv om hun er innpakket for høstværet. Nå er det i allefall nyvasket og helt ferskt fra symaskinene. Syns det ble litt morsomt jeg.

Jeg har ikke sydd noe særlig på veldig lenge, men nå ser det ut til at sygleden begynner å melde seg litt igjen. Tror jeg var litt lei, og så kom sommeren, og da syr jeg aldri nåe særlig...så får vi se da, om iveren kommer såpass på plass at jeg kan begynne å fylle opp epla-butikken min. Den er nemlig temmelig slunken akkurat nå, men hey, jeg har andre baller i lufta, så alt til sin tid.

Nå er det blitt waaay past (igjen), så jeg får vel finne dyna og legge meg litt på lading. Ny uke i morra med mange oppgaver som venter. Det blir litt langt mellom blogginnleggene her, men sånn er det på denne tiden av året. Men, jeg jobber og koser meg, så det er ikke synd på meg altså!

Jeg har forresten fortsatt dager ledig for høstfotografering om noen ønsker seg det. Det er superlys ute nå, og det blir garantert fine bilder, så ønsker du deg bilder av barna, familien, hesten, hunden, eller kanskje bilder sammen med veninnegjengen eller kjæresten, så er det bare å ta kontakt. Mer info finner dere forresten her: www.fatmonkey.no.

Da avslutter jeg bare med å ønske alle sammen en fortryllende fin uke!!!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...