11 juli 2006

Hva driver jeg med nå da?

Jo...I dag har jeg sitti hele dagen og laget CV og en portfolio/CD med noen av arbeidene mine på pluss ordna på hjemmesiden min, sånn at ejg har noe å vise frem til min fremtidige arbeidsgiver (som forhåpentligvis dukker opp snart). Og så har jeg startet på et nytt prosjekt. Jeg skal strikke "varmeplater" til Arak (Arak er en 19 år gammel pinni jeg hadde da jeg var lita, for den som ikke hadde fått med seg det), sånn at han kan ha litt go ullvarme rundt beina når vinteren kommer. Han begynner å plages litt med tottene sine innimellom, så da er det bare å finne læsninger, og jeg tror varme kan hjelpe litt. Så, jeg er da i gang med grå og lyseblå-stripete "leggingser" til en hest altså....hihi...ja det kan du si...hundeklær og leggvarmere til hester...Ja, jeg er gla i dyr!Hihi!

Ellers er en veske klar til tovig nå (strikket av garnet fra min hemmelige venn i juni), og jeg går og spekulerer på hva jeg skal finne på til min hemelige venn i juli. Eller er jeg jo jobbsøkende og går i grunn bare rundt å koser emg så lenge jeg kan...(jeg komemr til å kose meg enda mer når jeg har en jobb altså, men det er jo litt deilig med ferie også da).

Ja, ja...tilbake til strikketøyet nå tenker jeg.

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...