21 juli 2006

Jeg har sydd igjen

I dag har det vært overskyet her, så jeg har stort sett vært inne, bortsett fra å klippe gresset og lufte hunden. Det regna visst litt her også, det oppdaget jeg da en våt hund kom opp for å si i fra at det var vått ute nå, for jeg satt på syrommet og koste meg jeg.

Jeg har nemlig prøvd meg på disse veskene som de lager på hobbyforumet...vet ikke om det blir helt likt, for jeg har kokt i hop mønsteret helt selv, men ble nå ganske fornøyd med den siste...den skal brukes til å ha "det jeg jobber med nå-arbeidet i", for jeg har ofte med meg håndarbeidet rundt om kring, og det hadde vært så kjekt å ha det litt mer samlet enn bare løst i veska tenkte jeg...og som tenkt så gjort. Her kommer resultatet...er i grunn fornøyd jeg:)!

Først laget jeg en mappe, som ble i største laget (gigantisk ble den), så jeg justerte mønsteret og fikk laget en litt mindre..
Her er den første:



Så kommer den siste, som jeg ble ganske fornøyd med i grunn...tenker jeg bruker det mønsteret flere ganger jeg:)



1 fortryllende kommentarer:

Changeit sa...

do you speak english? I'd like to chat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...