30 juli 2006

Min første JAN!!!

Jepp, nå er jeg ganske stolt, for jeg har strikket mitt først "orntlige" klesplagg!!! Syns den ble veldig fin jeg, en er litt usikker på hvem som skal få den. Den er nemlig strikket i str.1 år, men tror nok den mer passer en på 3-4 år, så hvis jeg er heldig passer den Tantebarnet på snart fire:) Jeg har nemlig strikket kjolen i dobbel Scala (fordi den ble så løs i enkel) på pinne 4. Scala er en blanding av ull, bommull og lin, så den blir en fin høstkjole/tunika. Og så har jeg pyntet den med et lilla bånd da, for det syns jeg passet til fargen (som er blanding av en tråd offhwite og hvit, så det er litt sjattering i kjolen).
Jan foran:

Jan bak:


Jeg ble i allefall fornøyd og er i gang med nr.2. men den tar nok litt tid, for nå jobber jeg med litt andre ting her også. Skal lage noen flyere/brosjyrer og et par hjemmesider nemlig (Jippi)!!!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...