26 juli 2006

LItt nytt

Jeg har vært en liten tur på Stoff og Stil, og der fant jeg litt rosa stoff som jeg tror skal bli til noe til rosa hobbyaksjonen. Det er for varmt til å sette seg inne nå, så jeg venter med det til regnværet de har meldt melder sin ankomst, i mellomtiden bare nyter jeg varmen og sola. I dag har det vært så varmt at jeg ikke har kunnet gjøre noe annet enn å sitte ute i skyggen, så der har jeg strikket en liten veske som skal toves (har ikke fått tatt bilde av den enda), og begynt på en ny bok.

LIfe Swap av Jane Green. Så langt virker den velidig lovende, og jeg har kommet et godt stykke på vei i lesingen. kommer nok til å kose meg med denne ja:) Er ferdig med "Trynefaktoren" nå, og den var veldig bra! Hadde en helt uventet slutt til og med...

Og så har jeg akkurat vært innom knitandtonic og kjøpt meg mønsteret på Jan. Tenker jeg starter med en liten (minste str.), sånn for å bli kjent med mønsteret og så har vi ei lita tulle vi er tante til som har bursdag i Oktober, så jeg skal prøve meg på en sånn til henne også (vel, det er i allefall målet da).


Nå skal jeg ut i skyggen igjen, for her inne var det rett og slett badstu...(MEN, JEG KLAGER IKKE!!!!!DEEEEEILIG ER DET! (bare ikke så produktivt, og det er kanskje like bra, for man har jo godt av å ta det litt med ro av og til i allefall)).

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...