14 juli 2006

Vår skjønne hage...



I dag har jeg pusla litt i hagen og tok med kamera ut når jeg var ferdig. Har ikke gjort klar alle bildene enda, så jeg legger dem ut etterhvert, men må jo skryte litt av potterosene mine som jeg har plantet ut i hagen. Den rosa kjøpte jeg i dag, og syns den var så innmari nydelig, og den lilla har faktisk overvintret i hagen her siden i fjor sommer. Den er for øyeblikket "juvelen" i hagen... Så det går i allefall helt greit å la potterosene stå ute om vinterne her i Vestfold (i jorda da, og ikke i potter...det har jeg ikke prøvd), så jeg "samler" jeg da. Og så har vi bestillt to pioner fra www.pionhagen.no, og jeg skal lage bed til dem om ikke så lenge (får dem ikke før i august en gang). Og på lørdag skal jeg være med Arak & Co . til Skien på dressurstevne, så det blir spennende...han tror visst han er rene unghingsten om dagen og bedekker det som er (han ble kastrert for ca. 16-17 år siden!,den lille rampen).

Jepp...leggetid nå...


2 fortryllende kommentarer:

Anonym sa...

Så flotte blomsterbilder. De blå var nydelige.
Jeg ønsker samtidig deg og dine en god helg.

lille_ma sa...

Nydelige bilder av nydelige roser!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...