01 desember 2011

1. D E S E M B E R


Tenke seg til, da var vi over i årets siste måned allerede! Syns ikke det var så lenge siden vi akkurat var kommet til Januar jeg? Tiden flyr, selv om jeg ikke helt trodde på det da jeg var lita - for da gikk den jo så veeeeldig sakte - så er det sant...helt sant faktisk!

Her hadde julenissen vært på besøk og hengt opp julekalender til lilleprinsessa i natt, og dere kan tro det var en liten jente som ble overraska da hun kom inn i stua i dag tilig og fikk se alle pakkene. (Vi hadde nemlig ikke snakket noe om dette med julekalenderen på forhånd, så det var nok en superduperoverraskelse for henne). Hun lovet at hun skulle være flink å bare åpne en pakke om dagen (ellers ser jo nissen at hun ikke er snill, og kanskje kommer han og henter hele kalenderen igjen - og det er det jo ingen som vil), og var helt overveldet over den rosa blyanten meg hjerteviskelær på toppen som lå i pakka. Mammadamen har lovet tegning som aktivitet når hun kommer hjem fra barnehagen i dag;).

Og, da jeg rusla hjem fra barnehagen, knipsa jeg et bilde av naturen - akkurat sånn som den ser ut nå - helt snøfri, men vind, regn og ca. 10 varme. Tror vi var inne i en av årets kaldeste uker i fjor på denne tiden, så man kan vel trygt si at været, det styrer seg selv.

Nei, nå er pausen over her, og det skal jobbes litt mer her på kontoret.

Ønsker alle sammen en fortsatt strålende fin dag!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.


0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...