08 desember 2011

7. Desember


I dag er det et helt fantastisk vintervær ute. Ganske kaldt (kjente i kinnene at vannholdig ansiktskrem kanskje ikke helt var tingen i dag). Og, nå er det karakteriatiske blå lyset som kommer akkurat i det sola holder på å gå opp eller ned tilbake. Jeg elsker det!!! Og i år skal jeg prøve å se om jeg får fanget det på minnebrikken.

Tenk at vi skriver 8. Desember allerede! Det går fort nå - mot jul. Jeg gleder meg, men har ikke bakt en eneste kake. Driver og finner ut hvilke kaker jeg kan lage som ikke involverer mel/gluten, og det er i grunn ganske mange. Pepperkaker skal det i allefall bli. Og kokkosmakroner. Og da er i grunn mammadamen fornøyd hun.

I kveld skal jeg noe ganske spennende. Hvis jeg sier at jeg skal treffe en gjeng med damer jeg aldri har møtt før, men som jeg nesten føler at jeg kjenner litt likevel - hva tror du jeg skal da?

Ellers har du kanskje lagt merke til at det ikke er allverdens med bilder her inne om dagen. Eller, det kommer jo bilder, men det er mobilbilder. Jeg har lastet ned Instagram til mobilen min, og du og du for et morsomt lite leketøy! Jeg har til nå brukt Hipstamatic for sånnt, men dette er MYE gøyere!!!

Og så har jeg ikke tid til å fotoblogge her inne så masse om dagen, for jeg driver og oppdaterer jobbe-websiden min Fat Monkey Design & Foto // www.fatmonkey.com. Så hvis du har lyst, er du velkommen innom for en titt på hva jeg gjør om dagene. Og, trenger du fotograf eller grafisk hjelp, så er jeg her jeg. Bare å ta kontakt. Jeg har et morsomt oppdrag til helgen som jeg gleder meg masse til, og så har jeg veldig mange bilder jeg ikke har vist dere enda.

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...