13 desember 2011

13. Desember - Lucia-dagen

Ikke akkurat juleidyll utenfor vinduet i dag.
Lussekattebaking må til
Ferske lussekatter med edamer og et glass melk gjorde susen etter bakeøkten.
Årets julekort.
Tenke seg til! 13. Desember allerede!
På søndag baket jeg og prinsessebarnet glutenfrie lussekatter, og disse går vi og gomler på litt sånn dann og vann når det passer seg sånn. De ble veldig gode - og er faktisk mitt aller første skikkelige bakestykke med glutenfritt mel.

I dag regner det i bøtter og spann her i dag, og jeg sitter her og nyter at jeg har kontorjobbedag;).
Postkortene kom med posten i går, og ligger nå ferdig skrevet og klare for å sendes rundt om i norges land.

Kom til å tenke på en ting...hvis du lurer på "hvor ble det av alle de fine bildene da???", så finner du en god del av dem inne på fatmonkey.no. www.fatmonkey.no. Ellers er det mye mobilen som blir brukt til sånne "hverdagsbilder" merker jeg. Etter at jeg oppgraderte Iphonen min til den siste, så er det så utrolig mye mer morro å bruke kameraet som er i mobilen. Og jeg er helt forelsket i Instagram.

Og, så må jeg bare innrømme at jeg har det litt travelt om dagen, så da blir det ikke så mye tid til fotoblogging. Men, den som venter på noe fint...Jeg har MANGE bilder som bare ligger på hardisken her og venter på å få vise seg frem. Så det kommer mer enn bare mobilbilder altså...etterhvert....

Fortryllende fin tirsdag alle sammen!
Regn eller ikke - man kan jo nyte dagene likevel.

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...