31 desember 2011

Riktig Godt Nytt År!!!


Ønsker alle mine lesere et Riktig Godt Nytt år!
2011 har vært et spennende år, og jeg satser på at 2012 ikke blir noe mindre spennende.
Jeg avsluttet året med å ta en bitteliten fotosafari i det kalde klare været. Greide bla.a å få med meg en fallskjermklubb som hadde nyttårshopping på et av jordene jeg, og mange fine macrobilder. Det du ser over her er et av dem.

Nå er det middagsmekking på tapeten, så jeg får vel trø til. Blir finnebiff med egenkomponert soppsaus, grønnsaker og potet til her i huset (for den som nå interesserer seg for denslags;)), så jeg gleder meg ganske så masse til mat i dag jeg. Yumm!

Så da ønsker jeg dere alle en fortryllende fin nyttårsfeiring, og all lykke i det nye året!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe //All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...