14 februar 2012

Bare innom en snartur for å ønske alle sammen en fortryllende fin Valentines Dag!
Og et bittelite kaffetips. Vi har sånn kaffemaskin fra Nespresso. Og, den har jo sånne kaffekapsler. Og jeg elsker vaniljekaffe....Men DET har de bare i kapsler til jul, og nå var forrådet bortevekk. Oppdrukket og fortært. Så, hva gjør man da? Joa, da kjøper man vaniljesirup på MENY (eller andre velassorterte matbutikker) og har noen dråper oppi kaffen. Tattaaaa! Simsalabim! Vaniljekaffen er servert! ...Eller ikke enda...skal ned til kaffemaskinen og lage en akkurat NÅ faktisk!

FORTRYLLENDE FIN VALENTINES DAG!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.

Trykk gjerne liker under her, hvis du likte dette innlegget;).

2 fortryllende kommentarer:

vår lille verden sa...

Hei:)
Håper dagen din har vært fin!
Her går det i svart kaffe:)
Nyt kvelden..
klem

Kadust sa...

Så søte bilder! Jeg drikker ikke kaffe jeg da, men kanskje jeg skal prøve å putte litt oppi kaffekoppen til samboer å se hvordan han reagerer på det. :)

Synes forresten det er utrolig spennende at du jobber som fotograf og grafisk designer. Husker det var dette jeg ville bli da jeg gikk videregående, men skolen drepte litt av gledene, kameraet mitt knuste og nå er det veldig lenge siden jeg har gjort noe særlig kreativt. Men har endelig fått spart meg opp til nytt kamera SNART, så da skal jeg få satt ræva igang igjen, for selvom jeg nå er realfagnerd så er fotografering fortsatt en dyp lidenskap hos meg. Så får vi se hvordan skillene mine sitter etter noen års pause.

MVH førstegangsleser Therese I.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...