22 februar 2012

Søt som et drops...eller i allefall en muffins...


Se på denne da! Pitteliten, og veldig søt! Strikket med kjørlighet og omtanke.
Dette sukkertøyet av en lue (bokstavlig talt), skal inngå i props-samlingen min. Der har jeg litt forskjellig småluer, hårbånd og annet stasj, som jeg av og til bruker når jeg fotograferer nyfødte.
Denne er størrelse pitteliten (negelakken er en sånn minilakk), og planen er å lage en litt større en som også skal ligge sammen med det andre.

Søt! Ikke sant!

Er du gravid, eller kjenner noen som er det, og ønsker seg finfine bilder av den lille verdensborgeren når h*n kommer, ta gjerne kontakt. Jeg kommer gjerne hjem til deg og tar bildene også.

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.

1 fortryllende kommentarer:

fru Storlien sa...

Nydelig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...