01 februar 2012

En liten sneakpeak til...


Denne og dens venner kommer også snart i en eplabutikk nær deg. Vi er hjemme med ikkeheltiformpirnsesse på fjerde arbeidsdagen, så nå håper jeg Mr.Forkjølelse snart skal pakke snippesekken. Og, når man er hjemme med syk prinsesse, så kan man ikke sitte foran macen eller suse rundt og ta bilder hele tiden, så da får man finne på noe mer spennende. Nå har det seg heldigvis sånn at vår prinsesse syns det er veldig koselig å være med mammadamen i sykroken, så da har vi sykrokelert litt i de siste dagene. Og jeg som ikke har rørt maskinene på mange måneder omtrent, har fått laget masse nytt. Jeg har en eplabutikk, men den er ikke åpen, og den er helt tom for øyeblikket. Ikke særlig spennende med andre ord - enda.

Jeg var ute og prøvekjørte mitt sånn her skjerf i går, og ME LIKE A LOT!!! (Ingen vits å selge ting jeg ikke er fornøyd med og ville brukt selv).

Så, følg med følg med, Tenker å få åpna butikken snart.

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...