25 februar 2012

GI-BORT: Vinn billetter til Fotomessen på Norges Varemesse!!


Ville bare tipse om en morsom gibort hos øyeblikk-jentene. De gir bort billetter til fotomessen som er neste helg. Jeg hiver meg med i konkurransen om en av billettene, men enten jeg vinner eller ikke, er tanken å ta turen inn uansett. Det er mange spennende foredrag, utstillinger og masse annet fotomorro denne helgen, og jeg gleder meg masse. Jeg har faktisk gledet meg helt helt år jeg. For jeg var der i fjor. Da fikk jeg med meg bla.a. Bjørn Oppsal og Jonas Bendiksen, og de leverte to vidt forskjellige foredrag, men vedlig spennende og bra begge to, så jeg gleder meg til å se på årets foredragsholdere. Har forsåvidt tittet på hvem som kommer i år, og har lagt en liten plan for dagen. Som sagt: GLEDER MEG!!!

Så, om du også vil hive deg med i kampen om billetene finner du giborten her.

Fortryllende fin lørdag dere!!!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...