04 februar 2012

Cupcake


I dag har jeg og prinsessebarnet vært en tur på storsenteret. Ja, jeg vet du tenker : Er du GAL!!!! men det var faktisk ikke så ille. Du skjønner, det var ikke så allerværst vær i dag tidlig (når man har en snart fireåring i hus, starter dagen tidlig. i dag var tidlig 07.03 faktisk), og når det ikke er så allerværst vær i bærum på denne tiden av året, er det ikke storsenteret man må holde seg unna, det er SKILØYPENE. For der er det nemlig stappfullt når været er fint i helgene. Anyway...vi hadde ikke tatt turen dit KUN for FORNØYELSENS skyld (hvem i allverden gjør vel det????), vi hadde en plan, en mission, et oppdrag som skulle utføres. Vi skal nemlig i dobbel barnebursdag i morgen, og vi måtte ut å finne noe finfint til de unge håpefulle. Og det gjorde vi. Så da bare håper jeg det faller i smak, men det ble leker, så jeg regner med det.

Og på vei fra lekebutikken til bilen var det et par butikker denne mammadamen bare MÅTTE innom...hihi! (måtte og måtte fru blom...). Vi var f.eks. innom TilBords butikken, og der hadde de jammen meg tilbud på et sånnt jern som man lager muffins i. Har i grunn sett litt på et sånt et tidligere, eller sånne brett. For du skjønner, mine muffins har en tendens til å bli litt sånn uformelig og ikke helt så fancy som de burde bli, og siden muffins er en av de få kakesortene jeg tåler (jeg lager dem glutenfrie), så er det stort sett det jeg lager. Så, kort histore kort - muffinsmakeren ble med oss hjem. Og, på panduro fant jeg endelig sånn kakesprøytetupp som jeg har lett etter. En sånn en som lager sånne rosetter i stede for en klatt med galsur på toppen av kaken. Jeeei! Den ble med den også gitt. Så, i dag har jeg og prinsessa baka ORANSJE muffins. De ble veldig gode, og siden vi har besøk i helgen, så står de og venter på å få bli servert i ettermiddag.

Har DU bakt noe i helgen da? OG, er det noen som kan si meg forskjellen på en muffins og en cupcake???

Fortsatt fantastisk helg dere!

1 fortryllende kommentarer:

vår lille verden sa...

Hei:)Så flott cupcake..Den ser kjempegod ut:)
Min jente på 9 og hennes venninne skal bake i dag,men de har ikke bestemt seg for hva enda..Jeg har lagt inn et ønske om kanelboller,det bare elsker jeg!!
Nyt lørdagen:)
klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...