11 februar 2012

Hakkebakkeskogen

 
OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.
I neste uke skal prinsessa på karneval i barnehagen, og jeg skulle lete etter bilder av bestemor skogmus, for å se hvordan jeg må lage kostymet til min lille håpefulle. Hun ønsker så gjerne å vøre nettopp bestemor skogmus, så da må man se hva slags gevanter hun ikler seg på en vanlig hverdag i hakkebakkeskogen. Idet jeg trykket på søkeknappen i Google, kom jeg på at JEG har jo bilder fra Hallebakkeskogen. bilder som jeg nesten helt hadde glemt bort. Ganske MANGE bilder skulle det vise seg, da jeg fant frem mappen der de ligger.

Det har seg nemlig sånn at rett før jul i forfjor dro jeg og prinsessa på teater i Sandvika, der Hakkebekkeskogen var satt opp. En kjempefin oppsetning, men vedlig dyktige skuespillere. Mener det var Bærum barneteater som sto bak, og vi kosa oss glugg under hele forestillingen. Og jammen fikk jeg ikke et godt knippe fine bilder også. Hadde med meg 17-40mm objektivet denne kvelden. Et objektiv som egentlig liker litt mer lys enn det man får inne i en mørk teatersal, og den er ikke så rask som noen av mine andre objektiver. Men, den er kompakt, og lett å ha med seg og den funka den. Skrudde opp ISOverdiene for å slippe inn litt mer lys, og brukte det lyset som var på scena. Har i dag andre objektiver som jeg nok kanskje hadde valgt foran dette, men det hadde jeg ikke da, og da utytter man det utstyret man har. Det ER jo tross alt fotografen det kommer an på...Fnis!

Syns bildene ble morsomme, og jeg sitter her og tenker på at de burde fått plass i et album en dag. Kanskjer et eget Hakkebakkeskogen-album (bok) til prinsessen. Mange muligheter er det i allefall.

Ønsker alle sammen en fortryllende fin helg. her er det muffingsbaking på programmet neste her. GLEDER MEG!!! Perfekt prinsesseaktivitet. Som pappamannen og setter stor pris på.

Trykk gjerne liker under her, hvis du likte dette innlegget;).

1 fortryllende kommentarer:

Ingrid sa...

hi hi.. lille Vic var jo bestemor skogmus ifjor.. i år har hun satt ned foten og SKAL være prinsesse!!!

http://belovedyork.blogg.no/1297888765_bestemor_skogmus_kost.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...